CENÍK, EXPEDICE, REKLAMACE

V ceníku jsou uvedeny základní ceny  bez DPH.  Z těchto cen poskytujeme slevy ve výši podle bonity odběratele a množství objednaných výrobků.

Výše slev je individuálně dojednána, podrobnosti o slevách sdělíme na základě osobního jednání.

Zboží, které máme skladem, odesíláme do 2 pracovních dní po přijetí objednávky. U větších objemů nebo atypů  je dodací lhůta dohodnuta telefonicky, případně rozdělena na etapy (po dohodě s objednatelem).

Zboží zasíláme přepravní službou PPL Parcelshop  s  doručením do druhého pracovního dne po expedici zásilky. Zákazník je kontaktován telefonicky přepravcem pro sjednání konkrétního času a případně upřesnění místa doručení. Zboží zasíláme v České Republice a na Slovensko. V případě poškozeného zboží v balíku je nutné postupovat podle reklamačního protokolu PPL – viz.  https://reklamace.ppl.cz/  Bohužel se stává, že obal není zvenku porušen, ale uvnitř jsou rozbité komponenty, prosím o pečlivou kontrolu zboží po jeho převzetí. Pro uznání reklamace u dopravce musí být doloženy VŠECHNY požadované přílohy :

  • Informace o zásilce
  • Kopii prodejní faktury nebo dodacího listu dokládajícího cenu zboží ve formátu PDF nebo obrázku (JPG, JPEG, PNG)
  • Fotografie – min. 6 ks, které obsahují celkový pohled na vnější obal, adresní PPL/DHL etiketa, detail obalu v místě poškození (pokud je poškozen), výplně a umístění zboží v balení , poškozené zboží , výrobní číslo zboží (pokud zboží tímto disponuje) . Fotografie musí být v kvalitě alespoň 640px.

Cena přepravy zboží je dle hmotnosti balíku,  balík do 10 nebo do 20 kg – viz ceník PPL. Zboží lze také vyzvednout osobně v naší provozovně.

Na veškeré naše výrobky platí záruční doba  24 měsíců a běží ode dne převzetí zásilky zákazníkem. Pro výrobky v krytí IP20 a vyšším platí  prodloužená záruka v délce 36 měsíců .

Při převzetí zboží od dopravce je objednatel povinen balík zkontrolovat, a pokud je obal porušen tak, že by mohlo dojít k poškození obsahu balíku, je třeba požádat dopravce o sepsání reklamačního protokolu a balík nepřevzít.

Vracené nebo reklamované zboží musí objednatel vhodně zabalit , aby nedošlo k jeho poškození a zaslat ho zpět na naši adresu.

ZASLÁNÍ CENÍKU NEBO KATALOGU

Vyplňte prosím tento formulář a my vám obratem zašleme požadované materiály.

    Zaslat ceníkZaslat katalog