CENÍK, EXPEDICE, REKLAMACE
V ceníku jsou uvedeny základní ceny bez DPH. Z těchto cen poskytujeme slevy ve výši podle bonity odběratele a množství objednaných výrobků.
Výše slev je individuálně dojednána, podrobnosti o slevách sdělíme na základě osobního jednání.
Zboží, které máme skladem, odesíláme do 2 pracovních dní po přijetí objednávky. U větších objemů nebo atypů je dodací lhůta dohodnuta telefonicky, případně rozdělena na etapy (po dohodě s objednatelem).
Zboží zasíláme přepravní službou PPL Parcelshop s doručením do druhého pracovního dne po expedici zásilky. Zákazník je kontaktován telefonicky přepravcem pro sjednání konkrétního času a případně upřesnění místa doručení. Zboží zasíláme v České Republice a na Slovensko. V případě poškozeného zboží v balíku je nutné postupovat podle reklamačního protokolu PPL – viz. https://reklamace.ppl.cz/ Bohužel se stává, že obal není zvenku porušen, ale uvnitř jsou rozbité komponenty, prosím o pečlivou kontrolu zboží po jeho převzetí. Pro uznání reklamace u dopravce musí být doloženy VŠECHNY požadované přílohy :
- Informace o zásilce
- Kopii prodejní faktury nebo dodacího listu dokládajícího cenu zboží ve formátu PDF nebo obrázku (JPG, JPEG, PNG)
- Fotografie – min. 6 ks, které obsahují celkový pohled na vnější obal, adresní PPL/DHL etiketa, detail obalu v místě poškození (pokud je poškozen), výplně a umístění zboží v balení , poškozené zboží , výrobní číslo zboží (pokud zboží tímto disponuje) . Fotografie musí být v kvalitě alespoň 640px.
Cena přepravy zboží je dle hmotnosti balíku, balík do 10 nebo do 20 kg – viz ceník PPL. Zboží lze také vyzvednout osobně v naší provozovně.
Na veškeré naše výrobky platí záruční doba 24 měsíců a běží ode dne převzetí zásilky zákazníkem. Pro výrobky v krytí IP20 a vyšším platí prodloužená záruka v délce 36 měsíců .
Při převzetí zboží od dopravce je objednatel povinen balík zkontrolovat, a pokud je obal porušen tak, že by mohlo dojít k poškození obsahu balíku, je třeba požádat dopravce o sepsání reklamačního protokolu a balík nepřevzít.
Vracené nebo reklamované zboží musí objednatel vhodně zabalit , aby nedošlo k jeho poškození a zaslat ho zpět na naši adresu.
ZASLÁNÍ CENÍKU NEBO KATALOGU
Vyplňte prosím tento formulář a my vám obratem zašleme požadované materiály.